VAFAN, SKÄRP DIG!

Har liksom ingen ork till någonting. Sen kan jag inte få mig att lägga mig och sova i tid. Hur mycket orkar man då? Känner mig som sagt helt förstörd. Kom på idag att jag inte gråtit på länge. Det är något jag behöver, så som sömn och skratt. Men det kommer liksom inga tårar. Är för trött. Fan, jag har lovat mig själv att inte lägga på locket igen. Jag behöver an kram, ett värmande ord, att allt ska bli bra och lösa sig. Men hur ska man få det när man knappt har tid att sova, än mindre engagera sig i någon. Förlåt alla som jag försummar, jag vet om det, det är det värsta. Men har ingen ork. Snälla ni, ha tålamod, snälla. Försök minnas hur jag var, jag kommer tillbaka dit, jag lovar. Men just nu orkar jag inte. Jag behöver er, att ni finns för mig, för jag finns där, ni måste bara ta tag i mig just nu. Älskar er, ni vet.

Det låter värre än vad det är,
men fan, det känns värre med.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

länge sen sist nu, hoppas att det ordnar upp sig för dig. Saknar min gamla vän, dags att ses snart?

2009-11-26 @ 08:57:01
Postat av: Linda

Gummsan! Jag tror att alla vet att Malin är kvar :) <3<3

2009-11-26 @ 15:31:46
URL: http://lindakihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0