STILL GOING WORSE

Hade hoppats på stronger, men man kan ju inte få allt. Nu pratar jag grötigt med, ont som attan. Kan inte ligga på sidan för då får jag ingen luft. Kan tänka mig hur det låter när jag snarkar. Huuha. Skulle vilja stoppa ner ett rör och liksom sära på halsmandlarna så jag kan ta ett djupt andetag. BLÄ! Kanske får ringa farbror doktorn imorgon ändå. Har ju bytt läkare nu, han kanske är snäll och klipper bort dom. Vore helt fucking underbart. Neheni. Nu måste jag nog plugga lite.. Orkar egentligen inte, men blir sjukt jobbigt att komma efter, ännu jobbigare än att plugga sjuk. Ni förstår mitt dilemma.

Imorgon är det föreläsning klockan nio, måste åka med halv åtta tåget. FY va drygt. Blir Top Model, sen kolla på Up som jag fick låna av snälla Peter på jobbet! :) Sen blir det till att lägga sig och jobba på att få vibrationsskador på halsmandlarna och vrida sig hela natten. För sova kan jag inte kalla det.

Sen ska jag inhandla bafucin och treo imorgon. Får jag inte glömma! Jag är just nu ett levande kemikalielabb. Pillar in mig allt möjligt som ska bota mig. Måste medicin smaka så djuvulens illa?

Puss på er!
Eller kanske inte ska skicka runt skiten.

Får bli en slängpuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0