SÅ TRÖTT

En veckas VFU är avklarad. Kul som tusan, men är så trött nu. Jobbar helgen med, sen en vecka till. Längtar ihjäl mig till sovmorgon om en vecka. Mmm.

Har bakat lite fler pajer till imorgon, nu har jag bakat 54 stycken. Små, i muffinstorlek. Det får fan räcka! Tårtan är klar att kasta ihop imorgon med. Allt är förberett in i minsta detalj! Har även hunnit med att träna och städa, trevlig fredagkväll. Nu ska jag kasta mig i duschen, sen ta ett rejält magplask ner i sängen. Börjar åtta imorgon. Borde vara olagligt att sova så lite som jag gör nu för tiden.

Hoppas inte att alla kommer samtidigt imorgon. Då blir det fullt hus.


Stig, mitt hjärta!



GODNATT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0