REGNIG TORSDAG

Regnet har strilat hela dagen tror jag. Men har hunnit med mycket idag, pluggat, inte så fasligt intensivt, har inte för höga förhoppningar om ett G på denna tenta. Känns lite smått omöjligt redan i förhand. Om man ska tro på vad man hör, men det ska man väl inte. Har gjort så gott jag kunnat. Sen har jag Dammsugit och tvättat. Ska dyka ner i berget av rentvätt nu, sen hoppa i säng. Tog en promenad med Elin med, fick fint sällskap till kaffet med efteråt. tack för att du finns vännen! <3 Max snaskade på ett rån han, nöjd och glad som vanligt!

Eftermiddagen spenderades hos mormor och Roffe, pluggade lite, åt god mat och pratade. MYS! <3





Har ett troget sällskap när jag sitter och pluggar, stig mitt hjärta! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0