MYSPYS !

Hittade den gammla kameran, så jag fick en bild på vårat myspys på eftermiddagen, inte bästa kvalite men kolla in julkänslan! Tända ljus, snän som dalar ner utanför (ser man inte slaskäcklet på backen så är det ju fint), lussebullar, pepparkakor och julmust! Så härligt, en försmak av jul! Nu håller jag på och bakar. Ja, bakar. Fick en jävla surdeg av mamma förre veckan, en Herman. Ja, han hette tydligen så. Ni kan se själva. Så testar det nu, att baka honom. Sen ska jag ju ge bort några, någon frivillig som vill adoptera en Herman?

Kvällen består av som sagt, bakning, lite pluggande, plock och sen träning! Imorgon blir det skola igen, SEN är det helg! Så underbart!






Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha! What!? :P haha

2009-11-06 @ 00:19:02
URL: http://lindakihlstrand.blogg.se/
Postat av: malin!

jag menar det?? :D

2009-11-06 @ 17:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0