MÅNGA BOLLAR I LUFTEN

fan, jag som inte ens kan jonglera.


Idag har jag varit överallt. Först skolan, för en ganska så värdelös lektion, men blev lite intressanta diskussioner ändå. :) Sen til biblioteket, fixat med böcker, sen till mormor och roffe. Där stod mat framdukat när jag kom, takat och bugar för den! Åkte med mormor till Willys och vi handlade, åkte tillbaka till mormor och roffe för kaffe! Roffe gör VÄRLDENS GODASTE kaffe, jag lovar. Så skönt att slippa åka och storhandla själv, tack för sällskapet mormor! <3 Roffe var så snäll att gå till biblioteket i Köping och kollaom de hade några böcker jag skulle behöva. Så nu börjar det lösa sig.

Känner att jag är så inne i mitt huvud, kom ihåg det, fundera på det. Jag är liksom inte utanför mig själv någonsin. Tar mig inte riktigt tid att andas. Att känna de små sakerna, som hur gott kaffet smakar, eller hur underbart det doftar om en nyskalad mandarin. Jag som lovat mig det, SKÄRPNING. Förlåt de mina <3 om jag är som jag är just nu. Känns som om jag bara babblar om skolan, men just nu är den hela min värld. Men jag finns här fortfarande, ge mig en smäll på käften om jag inte verkar lyssna. okej?


Imorgon är det skolan igen, sen hem och ev. träna med Elin. Vi ska ialla fall ta en kopp och komma ifatt varandra lite. <3 Sen ska jag plugga, plugga, plugga, som vanligt. Men det vi läser nu känns lite mer intressant och nytt. Som att man verkligen lär sig något man inte redan visste. Sepåfan, inte ens nu kan jag låta bli!! Nej, nu blir det en dusch, sen att krypa ner i sängen med <3 och kolla på True Blood på datorn.


godnatt sötnosar!
Ta hand om er.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0