MÅNDAGIG MÅNDAG

Ja, den måndagigaste måndagen på länge. Har liksom travat runt i någon slags bubbla hela dagen. Det blir tidigt ikväll. Som jag lovar mig själv varje kväll.

Dagen har trots bubbletillståndet rullat på ganska bra. Hade läsgrupp idag, gick ganska bra. Imorgon ska jag hålla i en halv lektion ungefär, tror jag, hoppas jag. Kanske en hel, beror på tiden. Känns lite läskigt, men går nog bra. Sen är jag lite extra nervös för imorgon, men varför, det får ni inte veta! Haha. Håller tummarna. Efter skolan så tog jag en långpromenad för att försöka bli av med huvud/axel/nack värken. Väntade mig en lång skön promenad med musik i öronen, efter en kvart dog min Mp3, typiskt. Men det gick ändå.

Nu har jag ätit, torsk och potatis och massa grönsaker, mmm! Ikväll ska jag fika med Elin, ska bli skönt att träffas och inte träna, så man kan prata utan att flåsa som en död ko.

Nu smsade Elin, så ska kila nu! Tjillevipp!




första advent igår. Fick upp lite julstämning.
men snart, snart kommer tomtebomben.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0