LITE BÄTTRE

Humöret blev bättre efter en ursinnig promenad i regnet. Skönt som attans. Sen lite soppa och plugg på det. Plugget går väl sådär, men tog ett vuxet beslut idag. Ska stanna hemma imorgon, har så ont i halsen, måste försöka bli frisk. Tror inte det hjälper mig att flänga runt överallt och ingenstans. Bättre att vara hemma och ta det lungt med kroppen, bara träna knoppen! haha. För plugga måste jag göra i dagarna två... Tråkigt. Har lite dåligt samvete för att jag ska vara hemma, men känner att jag måste. Snälla Sofie skulle maila mig sina anteckningar från lektionen. :) Gull!

Nu ska jag krypa ner under täcket och försöka få några timmars sömn, förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0