HAR EN KLUMP I MAGEN

Det känns inte bra det här. Jag förstår inte, tycker inte om att inte förstå. Det handlar inte bara om dig. Utan om oss alla. En ont i magen dag. Jag förstår inte. Att vända något så upp och ner. Ska man bara glömma, ska man minnas? Jag vet inte vad man ska, jag vet bara att det är upp till dig. Det är upp till dig.





grattis.





har städat och städat hela förmiddagen! Har även vädrat, så nu är det skitkallt överallt! Ska dra på mig raggsockorna, koka mig en kopp kaffe och sedan sätta mig och plugga till matematiktentan på tordag. Brrrr!

 min nya fina tandborste! Hahha, Malin humor.



Kommentarer
Postat av: Elin

<3

2009-11-09 @ 17:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0