HÅLL ALLA TUMMAR FÖR MIG

Imorgon, kommer behöva det tror jag. Nu har jag och Elin tränat med så jag kommer väl inte ens kunna hålla i en penna imorgon. smart att köra armar som galningar? Njaa. Men, allt ont har något gott med sig sägs det ju. Skönt var det att träna, iaf efteråt, vi käkade äppelpaj, nammnam! Var över innan och busade lite med fisen med, sötunge! Sen hem och käkade det bästa jag vet! Potatisbullar och mammas lingsonsylt. Skulle kunna leva på det.

Nu har jag duschat, ska lägga mig och läsa lite inför imorgon, inte för att jag tror att något fastnar såhär dags, men jag kommer defenitivt somna för det är så tråkigt.


Puss på er sötnosar, ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0