GOOD DAY

Idag har varit en ganska bra dag. Jobbade 8-16, sen när jag kom hem välkomnades jag med mat av Magnus, Mamma och Pappa. Vi käkade och sen fikade vi äppelpaj! Mmm! Sen kom Elin och fisen öven en sväng. Myspys. Nu är Magnus iväg på fest, så är helt ensam ikväll. Lika bra, mår inte alls bra. Har ont i halsen som tusan och mår illa som fan, känner mig yr. Bara det inte är feber på gång. Jag har aldrig feber nästan.. Ska nog borsta tänderna och krypa ner i sängen och kolla på film. Ta en tidig kväll sen. Jobba imorgon med.


Fick fina rosor av mamma och pappa. <3

       




Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill träffa dig & ta en fika snart. Det var allt för länge sedan! Saknar ju våra gamla stunder.

Krya på dig! Kram

2009-11-15 @ 00:03:32
URL: http://Linduz79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0