GOOD BYE FRITID

Fick reda på att efter jul så kommer vi på Mdh få åka BUSS mellan E-tuna-V-ås. KUL! Kommer knappt hinna hem och vända om vi måste åka ofta. Fan, drygt! Med fem avgångar per dag kan det blir långa dagar av väntan framöver. Jävligt roligt. Mina vänner, jag kommer sakna er! Hörs om tre år då! Ungefär. käns positivt just nu, tycker inte jag hinner med nått nu, men vänta bara.



Imorgon ska jag som sagt till läkaren. Hoppas jag hinner förbi mormor en sväng med, har knappt pratat med henne på jättelänge, senast fyra timmar sen, men ja, ni fattar. Sen ska jag till skolan på VFU föreläsning. Blä. Sen ska jag plugga, men känns ovärt. Har liksom bestämt mig för att det inte kommer gå någe bra på den här tentan. Så mycket känns det som. Måste hitta lite jävlar anamma. Tror det kan finnas, men det kvävs av mina halsmandlar, som jag själv.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig och fortsätta med min självömkan,
så ni slipper läsa om hur synd det är om mig!


Puss och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0