GALET VIRRVARR

Fan, skulle bli en skön söndag, men har redan börjat oroa mig för tisdagens lektion.. Måste komma på något att göra med barnen. Skulle försöka hitt någon slags ordlek eller så, eller tallek. Men lättare sagt än gjort märker jag. När man knappt vet var de kan och inte kan. Men kommer säkert på något...

Efter jobbet, som var så mysigt med glöggfika och mys, så gick jag hem och dammsög lite, tog en lång dusch, käkade och nu har jag kollat på film. Up. Rätt så bra, men inte så bra som jag trodde faktiskt.. Ska nog sätta mig och kolla lite mer på lektionen. Känner mig utpumpad, orkar inte. Vill bara sova! Men vill inte gå och lägga mig nu, för då är det ju snart måndag och jag vill nog ha söndag några timmar till...

Hoppas min Magnus kommer hem snart. Vi har knappt sett varandra på flera veckor känns det som. Saknar honom, massor! Men det kan vara nyttigt ibland, att sakna varandra. Men rätt så skickligt att göra det när man bor under samma tak. Ska sätta igång att läsa nu, så jag bara kan vara med mitt hjärta när han kommer hem. <3

 Jag vet vem jag är, när jag är hos dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0