FÖRMIDDAG

Jaha, då har man pluggat och gjort lite nytta. Gjort fina färgglada mindmaps! Men svårt att veta vad man ska plugga till på den här tentan.. Men är ju bara på 1,5 hp, så kan väl inte vara så farligt mycket. Men jag har kommit fram till att jag INTE ska bli lärare i matematik. Det kan jag lova. Den matematikundervisningen jag fick var nog inte den bästa ser jag nu i efterhand, hänger inte med på sånt som man "borde" lärt sig tidigare. Men men, tur att man kan rikta in sig på det man tycker är roligt och intressant! A, B, C går före 1, 2, 3!

Lagat räksallad med, Mmm. Vad eftermiddagen har att erbjuda vet jag inte än, sitter mest och glor.. Ska nog läsa igenom skiten en gång till. Sen kanske höra med Elin om hon är sugen på en promenad. Har träningsvärk..






JEEEEEEEEEEEEIIIIIII!!!
Det snöaar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0