EN LÅNG DAG TILL ÄNDA

Har varit skapligt seg. Gick hem till mormor och blev kvar där hela förmiddagen/eftermiddagen. Men det var bara trevligt, fick ju äta godaste koldolmarna! Mmm! Sen hem till Kungsör, vi har städat och flyttat bort alla möbler från uteplatsen, imorgon kommer dom att börja grava och greja, vi ska få fina altaner! Åhh, kommer bli så bra! Längtar till sommaren, lite, men först jul!

Nu fryser jag som en galning, ska kanske göra mig en kopp kaffe? Om jag orkar, eller helt enkelt gå och sova kanske? Vi får se. Imorgon blir det plugg, plugg, men hemma. Skönt att slippa åka tåg och greja. Skulle verkligen behöva städa här hemma med, men kanske imorgon, eller tisdag.
Är ju hemma alla dagar utom torsdag så tänker ta det när andan faller på.





Köpte lite färgglatt igår.




Hittade den perfekta chokladkalendern till mig!


TACK TESS FÖR EN UNDERBAR DAG IGÅR!
En hel dag på stan, sen utgång
Tyvärr slutade kvällen lite sämre,
men det var roligt så länge det varade!
Saknat dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0