EN INNEHÅLLSRIK DAG

Jag och mormor har gjort stan, jag skulle inte handla nått. Men som ni vet så brukar inte det gå så bra. Det hjälpte ju inte att dom hade halva reapriset på både Lindex och Kappahl. Så handlade ändå, men bara det som var så billigt att ingen skulle kunna låta bli!!



Lindex:
Scarfen med pärlor 70:-
Brunt linne 40:-
Grått linne med paljetter 40:-
Leggings 20:-/st
bälte 20:-
Topp lila 90:-
Den fina svarta med kedjor
fick jag av min snälla mormor
för att vi åkte och handlade sen!





Kappahl
Linne 50:-
Armband 20:-






Sen var jag ju till läkaren med, han kunde inte trolla. Har benhinneinflamation, vilket det inte finns någon behandling för. har överansträngt dom, tränat för hårt, måste vara första gången i mitt liv, men så sa han. Men jag kan fortsätta träna, inte farligt men gör ont. Använda Voltaren när det gör ont som fan, sen kan det gå över, eller benen anpassar sig på nått sätt, om jag har tur. Annars, bit i hop, i princip.. Sen har jag fått svar på varför jag mått illa i några dagar nu! NEJ jag är inte på tjocken, mest tjock bara! ;) Fick troligtvis en liten hjärnskakning när jag och tess handfat slog våra klocka ihop! Bra jobbat för någon som bara ville rädda toapappret från att smita tycker jag! Så det känns ju kul? Kan förklara mina fontän uppkastningar i lördags med. För det är inte likt mig.

Nu har jag tränat och det gick bra, får försöka att inte köra så jävla hårt! Men det är ju så kul! Men körde Mage idag, ska låta bli att fokusera på ben ett tag. Sen fick jag ett tips av Carro om nån salva, värt att prova!



Öppnade en Magic Fortune Cookie på facebook, fick detta svar:

Reaffirm your faith in financial plans - make a budget.

Kändes passande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0