EN GLAD EN!

Möttes av en glad supporter när jag kom hem från jobbet!
<3 AIK VANN SM GULD!
Trevligt för mig, detta innebär en glad Magnus, ett bra tag framöver!


Sitter nu och stirrar på äckeltentan, men det har jag ju nämnt, orkar inte tjata.


Roffe, min ängel skulle kolla på tentan ikväll, så kanske han kan komma med något som är bra? Eller iaf påpeka det som är mindre bra så kanske jag kan förtydliga lite. Men snart är det Top Model, ska ta en paus på. Finns chans att jag somnar, är grymt trött efter sjukt lite sömn i helgen, jobb och fest. Bilder kommer btw senare!


puss och kram.
jag skulle behöva ha en kram, eller två.
får nog en av Magnus, eller flera hundra om jag vill.



Kommentarer
Postat av: Hannah

AIK!

2009-11-01 @ 19:45:19
URL: http://hannahbrundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0