BAKAAA, BAAAKKAA!

Nu är tentan avklarat, bara hoppas man fåt ett stort G så man inte behöver tragla skiten igen. Men allt sitter ju nu som gutet, eller? ;) Det kändes bra när jag skrev i alla fall. Kunde nog suttit lite längre, men kände att jag fått ner det mesta och blev bara stressad när jag satt och då kommer det inget bra ur huvudet. Men, nu lägger jag det bakom mig, för en stund.

Har börjat baka inför Magnus födelsedag! Har ju Vfu hela nästa vecka och sen jobbar jag helgen och vi ska fira honom nästa lördag efter fem, bara att droppa in! Så passar på att baka lite nu när jag har tid! Blev grekiskt lantbröd och småpajer. Tårta för jag vispa ihop på fredag natten!






VAD HÄNDER IKVÄLL???
Jag har varit "ledig" sedan klockan tio,
är redan trött på't. Rastlööös!
Jag vill hitt' på nå'!




Kommentarer
Postat av: Elin

Träna??

2009-11-20 @ 16:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0