DET KOMMER, DET KOMMER!

Massa bilder, från pappas 50års fest och AIKs guldfirande! Ja, jag var upp till Råsunda i måndags, underbart härligt. Hände lite extra, extra, men suger på den karamellen ett tag till. Segheten med uppladdning av bilder beror på att jag glömde min sladd hos mamma och pappa och minneskortet funkar inte att stoppa i datorn.

Igår så var jag väldigt effektiv. Kännde mig ner efter skolan, överväldigad av allt som måste göras. Men fan, jag satte mig ner, organiserade lite, skrev ut en massa grejer som vi ska ha till tentan. Kollade igenom hur jag skulle få pengarna och räcka till shoppingen på lördag. Har en minimal budget men får se det som en utmaning! Haha, inga impulsköp, behöver ha en snygg svart t-shirt, strumpbyxor, ja tråkigt, men det är sådant som ALLTID fattas när man ska klä sig. Men skulle även vilja ha en skinnkjol och en snygg klocka, vi får se om jag har sådan tur att fynda något sådand, helst gratis. Blir najs, huvudsaken är ju att jag ska på stan en heldag, luncha och umgås med Tess! <3

På kvällen ska jag eventuellt ut på Bishop med Elin, vore mys! Hoppas. <3
Kanske har jag en fin svart t-shirt att ha på mig? Hmm.





Nu ska jag ta bilen ner till tåget, när jag kommer hem så åker jag direkt till mormor och roffe. Mysigt, har blivit alldelles för lite med det på sistone. Idag står det "läs och skrivinlärning" på schemat! Blir nog bra det med. Läste igenom, snabbt, en hel bok igår och gjorde fina mindmaps i olika färger. Känns så bra att hitta ett sätt att plugga som är lite roligt. läs lite. Nu ska vi inte överdriva!


Ha en trevlig dag allesammans!
puss på er sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0