vart tog solen vägen? kom tillbaka.

jaha, jag och elin åkte till Hamnen och fikade lite, mysigt som tusan. sen såg vi hur hela himlen blir svart och det började regna.. tråkigt, men lite bra är det, för mina planteringar iaf. nu sitter och har har just beställt lite fint från HM och ellos. najs! detta är ett urval av allt:




          
           




har fått världens magknip med. kan det kanske bero på överkonsumtion av citronvatten? hoppas det. för ont gör det. nu kommer snart magnus hem. ska försöka få med honom till e-tuna, vill köpa en elgrill. kanske lyckas jag, troligtvis inte. det är ju hockey på tv... ska iallafall laga lasagne idag, med fetaost, bladspenat och oliver i! så det så.


Kommentarer
Postat av: Linda

Aj Löv the blåa topp. vart hittade du den?

Vi har samma smak :)

2009-05-05 @ 17:18:45
URL: http://lindakihlstrand.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha. Jag läser väldigt slarvigt! :P haha sry

2009-05-05 @ 17:20:44
URL: http://lindakihlstrand.blogg.se/
Postat av: malin

den blååa fina har jag beställt från ellos. :)

2009-05-05 @ 22:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0