välkommen Max <3



ÄNTLIGEN ÄR HAN HÄR!
MAX AMADEUS FORSBERG
090511
<3



Det blev en bebis inatt för Elin och Magnus! dom ringde första gången efter två, jag stod med kläderna på i hallen innan jag ens hade svarat! haha, men dom fick inte komma in på förlossningen då. la mig igen och försökte sova, vilket inte alls gick någe bra! satt och väntade och klockan tio över fem ringde Magnus och sa att nu skulle dom åka in! så jag in i bilen fort som fan och hämtade upp dom. elin hade jätte ont stackarn!! gjorde ont i hela mig. väl framme sprang jag och försökte leta på någon som kunde hjälpa till, sen in fort som faen. han hade bråttom ut tlilla Max, kom in 05.55 och han är född ca 06.35. blev sugklocka. trodde magnus skojade när han kom ut och sa att det blev en pojke! är så imponerad över elin, hon är så jävla stark och duktig! fick följa med Magnus upp till prematuren och titta på lillkotten! såå söt! tog kort men lämnade kameran till Elin, dom glömde sin, så bilder kommer senare. tillslut fick jag komma in och träffa Elin! :) hon mår bra efter omständigheterna. jag kom nyss hem, dom åkte upp till BB nu innan jag åkte.

GRATTIS MAMMA ELIN OCH PAPPA MAGNUS!
Max väger 3500 g och är 49 cm lång.



Kommentarer
Postat av: sara - michelles mamma <3

grattis grattis till dom :D

2009-05-11 @ 11:30:00
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0