MAX MAX MAX MAX MAX MAX MAX MAX MAX MAX

Jobbat 8-16, trort svår magkatarr kan jag lova. blää, har inte varit med om någon värre någon gång. FYFAN säger jag bara. men sen efter jobbet tog jag mig samman och tog med mig magnus och åkte till elin och max på BB. elin mådde bra, skönt att få träffa henne. och max mådde bra han med. satt och gosade i flera timmar! sååå söt. myspys. skulle bara kunna sitta och se på honom en hel dag. Åhh så luktar han så gott, finns ingenting som luktar godare än bebis! <3 och magonten gick över för en stund, men tyvärr så skulle vi ju hemmåt sen, så den kom tillbaka med råge. men nu har jag iaf ätit lite. skönt, men aj. med updatering imorgon, lite bilder bara. <3













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0