trevlig dag.

Jaha, idag har jag varit i Köping, heela långa dagen. Var runt lite på stan, firade mormor, följde med kusin och moster hem. Vi gick ut på promenad i regnet, men det var duktigt av oss tycker jag! Blev en trevlig promenad, snygga var vi med! Nu sitter och och väntar på att Magnus ska komma hem, han har varit på derbyt, så dröjer nog en stund till. Imorgon blir det spännande, klockan tio ska jag gå och få en ansiktsbehandling i köping, är lite nervös faktiskt.. En och en halv timme ska dom tortera mig med pormaskklämmning och ögonbrynsplockning. Förhoppningsvis någon skön ansiktsmassage eller så med, hoppas jag. Sen ska jag möta upp mormor på stan och vi ska kolla runt lite. Sen jobba vid fyra.




en regnpromenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0