solen skiner, humöret på topp!

Underbart väder! Gårdagen var lite seg, blev lite depp på kvällen. Ville bara gråta. Magnus sa att jag brukar bli så efter våra personalmöten. Kanske kan ligga någonting i det. Men som sagt, idag är humöret åter på topp! Var till läkaren idag med mina skavsårsfötter. Behöver inte operera, Ahhhh! Skönt det, men har fått remiss till ortopeden, ska kolla om det går att göra något slags inlägg eller så. Hoppas dom kommer på nått smart.

Har precis varit ute på en promenad i solen! Underbart väder! Ska laga lite mat nu, sen sätta mig i solen och äta glass. Mysigt värre. Magnus är hemma, är sjuk. Hoppas han vill göra mig sällskap. Nu ska jag koka sparris! Mmm.

Jobbar 16-21. And thats my day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0