sköna söndag.

blev en skön och slapp dag idag. Underbart! Var i stan med Elin, Magnus och Max. Dom shoppade lite, vi åt lite mjukglass, det gick bra. Sen åkte vi hemmåt, packa ur oss ur bilen igen, Elin insisterade på att jag skulle köpa en volvo kombi. No way, min bil är bra, det gick ju! Finns det hjärterum, finns det sjärterum! Tvättade på eftermiddagen, råkade slänga med en filt i tvätten som hundarna legat på, så nu har jag hundhår på ALLA våra mörka kläder. KUL! ska sätta mig och rolla dom imorgon. haha! Lite senare så gick jag över till Elin och satt och snackade lite strunt och mös lite med fisen. <3 Sen gick jag hem, käkade lite. Har tagit in all tvätt nu, men tar itu med högen imorgon. Ska hoppa in i duschen nu, sen sova! Ska bli så skönt, är trött som tusan trots att jag inte gjort något vettigt idag.








imorgon har vi personalmöte, sen ska jag jobba 16-21.

Kommentarer
Postat av: lotta

Ja du det är smällar man får ta nu förstår du att det räcker nog till att tova en mössa av alla dessa hår, du får nog en du oxå :o) kram mamma

2009-05-25 @ 21:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0