nyvaken och öm.

känner mig öm överallt tror jag. mina fötter är värst, har fetaste skavsåren! gör så ont att jag knappt kan gå ens barfota. men lite pain var det värt för hade verkligen skitkul igår!!

tog bussen iaf igår och chansade att jag skulle hinna. träffade nell på stan. <3 och vi han se både uttagningen och kvartsfinalen. tyvärr gick dom inte vidare, men dom var så duktiga tyckte vi!! tog en pause från all dans och gick på stan med kusinvitamin. vi åt lunch på caffelatte, mysigt! sen gick vi tillbaka och kollade på mera dans!

skulle hämta min bil igår men pappa hade inte hunnit fixa den, så ska hämta den idag! :) men åkte dit iaf igår. min kära bror skjutasade mig hem, glömde både leg och pengar på morgonen. sen åkte jag tll köping! hem till lite dansfolk där det var partajsing! satt där och pratade med massa trevligt folk! sen drog vi vidare till bishop. där var det väl helt ok, men lite tråkigt att dom inte har någon som helst musik. inget dansgolv nödvändigtvis, men lite bakgrundsmusik vore ju inte fel.. så vi drog några stycken till hantis och skakade lite rumpa. skit musik som vanligt men bättre än inget! efter hantis uppmärksammade jag mina fötter oundvikligt eftersom jag hade typ öppna sår. blää, fick gå barfota till kebabhouse och barfota hem til tess! men det gick bra , efter en skön dusch somande jag ovaggad.

nu har jag nyss vaknat. mamma skulle komma och hämta mig efter elva så sitter här och väntar.

Thanks Tess för en underbar kväll <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0