mysig hemmakväll.

har som sagt inte gjort mycket ikväll, på order av min mormor. hon tycker inte att jag gör annat än flänger runt. så fick order om att stanna hemma idag. så är det. jobbas som sagt 8-16. hem och duscha. pratade med Elin! imorgon ska jag åka dit och hälsa på henne , magnus och fisen! <3 har lite elin abstinens. är inte van att vara utan henne! ;D

var upp på byn och hämtade lite paket med kläder! superbra! nu är det lite mer sommar i min garderob. är sugen på att rensa ur den och fixa till innan jag tvättar och lägger in alla nya kläder, men det får fanemej bli senare. är trött, funderar på om man kan ta ett gals vin och kolla på film, fast det är onsdag? lillördag ju!? och så är jag ju ledig imorgon. vi får se.


blir nog detta imorgon till personalfesten
med en svart hög kjol


god kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0