myror i huvudet.

Måste bara säga att jag blir så trött på mig själv. tog semester i helgen. för att andas. slappna av lite och varva ner. men jag bli så jävla stressad, kan fan inte slappna av. känns som om jag måste göra massa för att jag är ledig. något vettigt. men men, det går nog över. imorgon ska jag fixa ute på uteplaten. har fått hallonbuskar, rabarber och massa annat av mamma och pappa som jag ska ha i krukor, se om det funkar! :) blir nog att vi åker hemmåt ikväll, men vi får se.
lite bilder från dagen:






lite skön läsning i solen.





av allt detta:



blev det så här gott:





gott, gott, gott som fan!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hoppas att du åt för lite för din gravida vännina också!!! =)

2009-05-02 @ 23:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0