malin är nöjd och glad idag.

för omväxlings skull.  ;)

Idag blev det Tuna park med mormor, moster och kusin! Jätte trevligt! Cornelia hittade massa fina kläder, själv var jag duktig och handlade bara ett linne, leggings, halsband, vattenkanna, ljuslyktor och två grejor till max, allt för ca 300 kronor. ÄLSKAR REA! Är bäst på att fynda, kan man göra en karriär på det? hade kunnat köpt den gudomliga klänningen på cubus för 349 kronor, kanske ska fundera på den, när jag kom undan så billigt annars menar jag! Ska eventuellt med Elin till stan imorgon, så då kanske?

Nu har jag städat lite här hemma efter huliganhundarna. Hur mycket hår kan dom tappa utan att bli nakna? En hel jävla del vill jag lova. Men nu skiner det här hemma. Ska köra på en favorit i repris sen igår och slänga mig i soffan hos min Magnus. <3


Kommentarer
Postat av: Ditt gudbarns far

"Ska eventuellt med Elin till stan imorgon, så då kanske?" Så jag & Max räknas inte då eller? =)

2009-05-23 @ 20:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0