"rörapådöfläsket".

har mest bara luffat runt idag känns det som, bara för att jag inte jobbat. har varit skönt som fan, tror att jag behövde en sån dag. efter damsugningen och duschen så kom elin över och vi lagade lax, Mmmm! gott som fan! sen satt vi och tittade på kläder och beställde lite, jag vet, jag är snart fattig. med som en underbar person kom fram till häromdagen: "men sen när jag är pank så ser jag grymt snygg ut iaf ." håller med!

efter shoppingen framför datorn, gick vi till elin och kollade på bebiskläder och höll på att dö för dom var så söta! sen lite kaffe! efter kaffet kom energin tillbaka lite till oss, den gick ner rejält fär ett tag. vi gick upp och handlade lite. hem, lagade kycklingsallad. sen var jag lite förutseende och insåg att magnus inte ville umgås med mig ikväll av "förklarliga skäl".

så planerade in en promenad med min underbara vän Linda <3. blev en låång promenad på en timme och 40 minuter. duktiga, duktiga. men kommer även att ha duktigt med träningsvärk imorgon. jag som tänkt att ev cyckla till köping. men det får vi se imorgon. nu har jag tryckt i mig en banan och en knäckemacka med keso, Mmm. nu ska jag nog krypa ner under täcket och sova, med gott samvete och lite värkande ben.






godnatt.


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha! Det var ju jag som sa. men det är sant. hellre snygg och fattig än grotesk och rik ;) Pöss!

2009-05-08 @ 10:27:01
URL: http://lindakihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0