lite huvudtung och nyfiken.

blev en trevlig kväll igår! men som jag sa så blev det bara jag, tess, lena och linn kvar tillslut! men inte fy skam det! :) men lite dåligt, av ca 45 personliga assistenter dök det upp sju, pluss chefer och resursreamet. DÅLIGT!! men en trevlig kväll alltsomallt! :D

nu ska jag snart käka lite frukost, har gått runt och lullat här i snart en timma. vaknade av att någon plingade på dörren, men innan jag han vakna till och få på mig kläder var "den" borta! någon som vet vem det var? är så nyfiken. haha. nej, nu är jag hungrig! sen ska jag ringa mormor. i em blir det att åka mot kolbäck. hoppas magnus vill följa med! :)





lite bilder från gårdagen! det blev lite grill, lite kallt, därav rumpvärmningen, mycket trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0