jag dööööööööööööör!!






Det har jag upprepat ett antal gånger idag. har varit och hälsat på min gudson Max och elin! han var så jävla söt så jag dog. mår bättre nu, blitt av med andningsgrejset så nu andas han som han ska, bara sondmatningen kvar nu. men det går åt rätt håll! åhhh. man blir så varm i hjärtat av att titta på honom. elin och magnus gick iväg för elin skulle äta och magnus skulle köpa en dricka. så vi satt en stund själva jag och max. satt bara och tittade på honom. dom är så bekymmerslösa. så söt, jag dör! <3 sen höll jag honom en stund med. han vägde typ ingenting. sov i min famn. åhh, söt!





min finaste, sötaste, pluttigaste gudson.

Kommentarer
Postat av: Linda

En väldigt tickande Malin kommer snart tjata på sin Magnus om ett litet underverk? :D

2009-05-14 @ 19:48:56
URL: http://lindakihlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0