funderar och funderar över mina lyxproblem.

Men är skönt att ha sådana ibland med måste jag säga!

Idag har varit en sån där skön dag där tiden flutit på långsamt trots att jag har haft det jätte trevligt! Började med att gå till tandläkaren, minder trevligt kanske. Men en kort stund senare var jag 460 kronor fattigare, men överlycklig över att jag inte hade ett enda hål! så dröjer förhoppningsvis ett år innan jag behöver oroa mig igen. Efter tandläkaren så tog jag och Tess en shoppingrunda på stan, åt lunch, sen ner till HM. Där har vi lyxproblem nummer ett. Har köpt en klänning som är så fin, men är osäker ändå. Hjälp mig avgöra om den är 349 kronors fin?



Efter min trevliga dejt med Tess så åkte jag till mormor och Roffe. Blev kvar hela kvällen, mysigt! Sen storhandla, sen hemåt efter en givande dag. Nu blir det nog en snabb dusch och sen bums i säng!

Sen kommer vi till lyxproblem nummer Två. Jag är så trött på mitt hår, funderar på att göra någon radikalt. Klippa det lite kortare, pagelängd, och lockigt. åsikter??









nu fick ni lite att fundra på.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker verkligen du ska behålla klänningen!

2009-05-28 @ 21:34:06
Postat av: malin

ja, jag tror det lutar åt det.

2009-05-28 @ 23:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0