fredag/söndag, känns som lördag. förvirring råder.

blev en trevlig kväll igår med vin, god mat och mys vid brasan. efter själva brasgrejen hittade jag på en linda till och hängde med henne hem och snackade massa strunt, åt jordgubbar och jordnötter. ;) sen ringde magnus, han var på sarajevo, haha. intehäftigt. men vi traskade ner. träffade Jesper, skit kul! vi bestämde att det blir grillning när det är eurovision. saknat den moffisen. :) vi tog sällskap med jesper hemmåt, sen sova.



vaknade i morse av att mig jävla nya granne började borra i betongväggen kl halv nio!!! jävla smart, är ju faktiskt helg idag. och han borrade en sisådär 25 jävla hål, jag överdriver inte!! jag gick in i duchen till ljuvt borr burr. nu känner jag mig pigg som en mört igen! :) efter lite frukost och tittande på Nils Karlsson pyssling på tv. <3

elin var här nyss och jag fixade hennes hår. mitt flätdiadem gick hem tror jag! nu ska vi strax åka mkot kolbäck magnus och jag. grilla, dricka lite vin, sola och ha det bra. magnus ska hjälpa pappa att riva murstockar. hoppas jag slipper. kanske ska fejka nån skada? vi får se.

god förmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0