fan, fan, fan.

trodde jag skulle hinna titta på Tess idag, hon ska dansa, men bussen går elva och don dansar tio i. och nio bussen har jag redan missat. och jag har ju ingen cykel. bajskorv.

igår tog jag ju cykeln till köping, 45 minuter, godkännt? hem till mormor, vi drog ner på stan! shoppade lite. fick en underbart söt klänning av mormor med fjärilar på! köpte även en sjul. (shhh, hemligt!). sen kom min söta moster och jag hängde på dom när dom fikade. Lunchade med tess på kolgrillen, mmmm! sen lite mer stan. efter det gick jag hem till mormor och drack kaffe med henne och roffe.

senare blev det hemma hos tess! :) delade på en flaska vin och åt lite kebab! <3 tog bussen hem. cykeln hade jag tänkt hämta idag men får se hur det blir nu. vorde trevligt om någon ville skjutsa mig? blääää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0