en värktablett i sött format.

idag kom min sötelin hem, och lilla fisen såklart! äntligen! :) fick ett sms som fick mig att flyga upp ur soffan, promenad? så jag gick över. vi tog en sväng på byn och så hemmåt igen. lagade lite mannagrynsgröt, mm. har gjort första blöjbytet. stolt, gick bra. sen ville elin duscha så jag och max kröp upp i soffan och mös en stund. ingen kan få mitt hjärta att smälta som den mannen. <3 och ontet i magen liksom försvann för en stund. en värktablett i sött format. nu är jag hemma och ska snart krypa till sängs. ska ju försöka komma in i lite regelbundna rutiner. som att försöka gå och lägga mig i tid. vi får se hur det går, men måste försöka verkligen. som sagt, man kan ju faktiskt inte bara stoppa i sig piller och tro att allt ska bli bra. kärringjävel.

imorgon ska jag ju som sagt vara hemma från jobbet på doktorns order. vila, jaha? läste på nätet att det är bra att motionera, det kan lindra magkatarren. så får väl göra det då, det där med soffsittning är inte min grej. finner det mer stressande än något annat. men jag känner och vet att jag måste fan börja ta det lite lugnt. vill så mycket men tiden räcker aldrig till.

sötaste, sötaste. <3


mys i soffan medan mamma tog en dusch.






ett litet underverk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0