en ny dag, nya tag.

okej, idag ska jag vara lite gladare har jag bestämt mig för. igår var ingen bra dag kan jag lova.

Regn, regn, regn.. Idag blir det soffläge och kanske lite stickning så Max tröja blir klar någon gång, blir kanske till dopet annars, haha. Ikväll blir det mys framför en bra film med älskling. Ska upp och hyra en senare. skulle behöva åka och handla med.. har ingen mat i frysen snart, ingen i kylen heller, inget jag kan äta iaf.. Kanske ska höra med Elin om hon ville åka och handla, vill INTE åka själv ifall jag får så där ont i magen eller blir så där svimfärdig och yr. Inte någe kul alls det. Nu ska jag kolla på nått Sex and the city avsnitt och sticka lite.

have a, trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0