en morgonfika och gymmet.

tess rignde imorse och väckrte mig med frågan: har du två kronor att låna mig? sötgrisen! ;) så hon kom över och drack lite kaffe! myspys! och massa tokigheter. som sig bör! <3 Sen cyklade jag ner till gymmet, cyklade till apoteket, sen nu är jag hemma. funderar på om jag ska damsuga innan man hoppas in i duschen. tror det, är ju sönt efteråt när det är fint och rent. det blri nog en svängom med den. sen ska jag ringa till elin och höra om inte hon vill dricka lite kaffe med mig ellr så. vore mysigt!




                                                                              fem hela dagars ledighet. lyx.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det tror jag inte hon vill! Hon är gravid så föreslå hellre lite lunch!

2009-05-07 @ 13:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0