en dageneftermajbrasa.

Åkte mot kolbäck för lite trevligt solande och mys. åkte med mamma till alla blomsterhandlare i kolbäcksdalen tror jag.. men tillslut hittade vi vad hon skulle ha, jag handlade lite jag med. hittade massa jag ville ha. sen åkte vi hem, mange och pappa hade grejat lite hemma, rivit några stockar eller så. sen så tände vi brasan och fikade lite. årets första rabarberpaj, inte fy skam säger jag bara. satt och mös bara. senare så kom bror hem och drog hit massa folks. vi grillade korv och drack vin. nu ska vi nog snart ta och ge oss för idag. imorgon hoppas jag på fint väder, massa sol. vlii bli brun!






trevlig första maj!

Kommentarer
Postat av: Elin

låter riktigt härligt! Jag fick också första rabarberpajen igår!! =) Det va riktigt gott!

2009-05-02 @ 11:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0