dödlig magkatarr. morr. morr.

mår inte alls bra. har svinont i magen. blä. men nog gnällt nu. har avbokat tiden hos tandläkaren idag, pallar inte. känns bra. som en vis man sa, gör inte det du måste, gör det brådsakande. eller någon sånt. låter fiiint idag. har sovit ganska länge, skönt som faen. gick inte upp förrän kvart i tio. den du! nu sitter jag och häller i mig acidofilus och lactobacillius grejer. hoppas det går ner och stannar där utan större smärtsamma kramper. nu gnällde jag igen, inte bra.

idag blir det röja lite hemma på fm, sen hämta upp magnus och skjutsa honom till rygghälsan i köping. sen ska jag umgås lite med min UNDERBARA mormor. <3 sen får vi se om någon mer trevlig händer idag! :) det får vi hoppas!

nu ska jag vika kläder. trevlig tisdag på er. bjuder på en bild på en sockersöt unge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0