dansbandssväng och grillning

En vanlig dag på landet. :) mamma och jag har planterat i blomlådor och grejat lite. mormor och roffe kom över hit en sväng och fikade lite.





Sen hände det en hemsk, hemsk sak. jag höll på att dö, jag lovar. sitter på trappen i solen och känner att det killar lite på benet. och vad var det?? jo en stor äcklig fästing som kröp runt!!! fick lagom panik in i duschen. så nu har jag grinat och duschat och panikat klart. men är ändå lite skärrad fortfarande. det är verkligen det VÄRSTA jag vet. så nu blir det inget mer gräsmatte sittande för mig kan jag lova. blä.

nu har vi tänt grillen, ska grilla majskolvar. min lycka! <3





































tänt var det här!

Kommentarer
Postat av: Elin

ja förstår dej!!! blä!!!

2009-05-02 @ 17:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0