blev en ganska bra dag trots aj i magen..

igår alltså. La mig och vila en stund till och med. Är lite stolt att jag lyckades ta det relativt lugnt. Elin hade plingat på dörren och jag hade inte vaknat, så måste ha sovit. Stängde av telefonen ca en halvtimme och när jag vaknade hade jag fyra sms och ett meddelande i iqsvar. Se vad man missar massa när man vilar. Men, men Elin kom över och vi gick igenom grejer vi beställt och så. Fick en avisering om att nya grejer fanns att hämta, mmm. Åhh, det var min underbara klänning från HM:



Sen upptäckte jag när jag kom hem att Elin glömt sin telefon, så gick över med den. var inte meningen att jag skulle stanna men elin ville duscha och magnus skulle iväg en stund så jag erbjöd mig att vara lite barnvakt en kortis. satt och mös i soffan med Max. <3 sen hem till min Magnus och vi tittade på film, Sweeney Todd  - The demon barber. Jhonny Depp, han är så jävla bra! Magnus tröttnade på "operafilmen", men jag tyckte det var skitbra! Sn blev det lite zappande framför tv:n, har inte tittat på tv så mycket som jag gjorde igår på en hel vecka. men men, vila var det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0