äntligen fredag, underbara, sköna fredag!

brukar aldrig vara ledig på fredagar. idag känns det bra! vaknade av att solen strålade in genom fönstret! sen ringde pappa, som blev lite besviken över att jag var vaken, han hade hoppats få väcka mig. kul! ;) min bil är snart helt fixad och klar! tusen tack för hjälpen pappa! älskar dig! <3 det är helt sjukt va mycket min pappa kan!

nu sitter jag och äter fil och flingor och funderar på hur jag ska spendera dagen. utomhus blir det, vädret är underbart!! jag ska nog ta och göra det som jag pratat om i typ en vecka nu. jag tar min fin, fina cykel och drar till köping! underbat cykelväder idag! så får det bli.



ha en fortsatt trevlig dag! puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Duktiga du!

2009-05-08 @ 12:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0