AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ AJ

Jaha, gick till jobbet imorse, trots ont i magen, men överlevde jag helgen överlever jag allt tror jag. Ringde VC på morgonen, fick en tid klockan ett. Så jobbade på, sen cyklade jag ner. Var magkatarr, som jag förstod. Fick nya piller som jag ska äta i en månad och så sa hon till mig: "jobbar du?" Jaa, svarade jag. "då blir du hemma ett par dagar och vilar så det här får chans att bli bra." WHAAAT!!!?? tänkte jag, ja, jag är sån. fan, hemma och ta det lungt? Dom två grejerna sitter liksom inte ihop för mig. Men men, ringde så nu blir jag hemma imorgon till och börja med. Känns inte alls kul måste jag säga.

Men en annan sak som är kul är att Elin och Max kommer hem idag!!! <3 hoppas på att få titta in ikväll och säga hej. har lite grejs till elin med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0