UNDERBART VÄDER!

Började dagen med att jobba. 8-16. Sen åkte jag till Malmön i Köping, där träffade jag Tess mfl. Vi solade och jag tog årets första dopp! Skönt, skönt. Lite kallt i vattnet, men det får man ta. Sen vidare hem till Tess för lite torra kläder och en kopp kaffe! Sen åkte jag hemmåt igen. Slängde ihop lite mat, tog en dusch och sen kröp jag upp i soffan med Magnus och tittade på film.

"Fjärilen i glaskupan", en fransk film som var hemsk! Men rörande. Handlade om en man som fick ett slaganfall, en stroke, och blev nästan helt förlamad. Han kunde bara blinka med ena ögat. Men hans talpedagog utvecklade ett sätt att använda alfabetet så han kunde kommunicera. Så skrev han en bok. Aja, den var sorglig och inspirarande på samma sätt.

Men, men, nu är det dags att sova! Ska till mormor imorgon en sväng. Sen kanske på poolparty hos svärmor! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0