trött, överallt.

Nu är det dags att ge upp för idag, ska slänga mig i sängen och sova nu. Ska bli så underbart. Jobba imorgon, mindre skönt, känner mig fortfarande helt slut. Men, men, tre dagar, sen ledig två igen. sen helgen. SNAAART semester. Snart.

Elin och Max var här en stund. <3 skulle fixa CSN, Elin och jag skulle slå våra kloka huvuden ihop, men nej då. Då tar det två till tre dagar innan man får hem nå grejs till BankID för att ansöka på CSNs hemsida. Jaja, men fick mysa lite med Max i alla fall, och prata med Elin. <3 Inte fel det heller. Max han bara växer och växer och blir duktigare och duktigare! La honom på mage en stund och vips (!) helt plötsligt var han på rygg igen, bara vände sig! Duktig kille, fyller fyra veckor imorgon. Inte illa pinkat! Snart reser han sig upp och springer tror jag.



                       
Oj, nej, inte ligga på mage!         Tjoho..! snabb vändning!            Sköönt, så här vill jag ligga




Nu blir det godnatt för mig. Hoppas på både bättre humör och väder imorgon, inget mera regn nu. tack.

GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0