the botten is nådd.

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

Jag kände mig på lite bättre humör efter dusch och mat. Så jag tänkte att jag skulle baka en kaka, så sagt och gjort! Bakade värsta fina kakan, la på grädde och färska jordgubbar. MMMmmm! Sen så tänkte jag att jag skulle fixa lite kaffe och vi skulle fika lite, så jag laddade kaffebryggaren. Kaffet klart, jag tog av pannan och satte den på ett underlägg, tog upp fatet med kakan på pimpad och fin. Böjder mig ner lite för att få grepp om fatet, och då, BAAANG!!!!! Kaffekannan (i glas) ramlar ner på bordet och går sönder i hundratusentals bitar. Över hela bordet, kakan, golvet och våra köksdynor som inte går att tvätta. FYFAN säger jag bara. Fick kaffe på benen med, brände mig mysigt. Nu är botten nådd, BIGTIME.

Trasig kaffebryggare, ingen tårta, två timmars jobb åt helvete.

FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kramar om dig

2009-06-08 @ 20:25:52
URL: http://linduz79.blogspot.com
Postat av: Elin

Men gumman! Kramar om!

2009-06-08 @ 21:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0