SOL, UNDERBART SÄLLSKAP OCH MYSIG KVÄLL.

En underbar dag med mina älskade! <3 Dagen började med en promenad med Elin och Max, blev en bra sväng. Hamnade på Linda och Mikkos altan där vi bjöd in oss på kaffe! Mysigt värre. Sen hem och käka lunch ute på uteplatsen. La mig och sola ett tag, mys.

Mötte upp Magnus, vi gick till Hamnen och fikade, mypys. Vi kom fram till att det var varmt som fan och Magnus kom på att han inte hade några skor. Så vi gick hem, bytte om sen hoppade vi på bussen till Köping. Handlade lite på stan, sen gick vi till Big In. Jag handlade inget, börjar bli en ful ovana det där. ;) Men Magnus hittade både skor och shorts! Väl tillbaka på stan så satte vi oss på Greken och käkade Urfa souvlaki med bulgur, MMMmm! Tog varsin kall öl med, gött, så som livet ska vara! <3


Nu är vi hemma, ska jobba imorgon så det blir strax sängen för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0