SOL, SOL, SOL!

Underbart! Dagen spenderades i Köping. Var hos mormor och Roffe och käkade lite lunch, mmm! Sen åkte jag till kuratorn, jobbigt värre. Men hon är så bra, känns som om jag kommer att må bra igen. Måste bara försöka lära mig att ge mig själv ett breake, oftare. Men men, det gick bra! Efteråt åkte jag tillbaka till mormor, drack lite kaffe sen drog vi ner på stan! Provade massa, massa bikinis. Morr, varför måste ALLA bikinis i över D kupa vara skitfula?? Designade för 60+ för fan. BLÄ, hittade inte någon alls, blir att åka till E-tuna eller V-ås. Tänker inte ha en svart ful i år igen. Köpte lite jordgubbar iallafall. GOTT GOTT! Sen gick vi hem och fixade lite käk.

Åkte hem till min darling tess och fikade lite, snacka massa stunt. Sen gjorde vi ett preliminärt schema inför resan med jobbet i sommar. Blev bra. Efter fikan åkte jag förbi kyrkogården och hälsade på vid Johannas grav. Jag saknar henne, varje dag. <3 Jobbigt. Sorg läker aldrig, aldrig. Jag har minnena kvar, men ingen att dela dom med.

Nu ska jag ta och gå och sova tror jag. Ledig imorgon, skööönt!
Man vad ska man hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0