SKÖNA SÖNDAG.

Vaknade i Kolbäck, jag och Magnus sov kvar i Kolbäck. Efter frukost och lite grejande så åkte jag och mamma iväg till IKEA! :) Hittade lite smått och gott! Vi svängde förbi Maxi och sen hemmåt igen. Lagde lite mat och sen fixade jag nya överdrag till mamma och pappas utemöbler, blev skitbra! Åkte till mormor och Roffe och fikade, träffade Nellan en stund. <3 Dom skjutsade hem oss, sen har jag tvättat och städat. Eftersom jag råkade tappa en glasflaska med sköljmedel i hallen. FUCK. Ska vara jag till något sånt. Så fick skura och damsuga, skura och torka. Men nu är det rent och fint igen! Har packat upp det mesta med och tagit en skön dusch! Känner mig som människa igen. Nu blir det nog snart sängen.

Imorgon ska jag ta reda på tvätten, träna och förhoppningsvis träffa Elin, Tess och kanske ta en fika med Linda. hoppas dagen räcker till.  Känner mig piggare idag. Skönt! Men har fortfarande ont i halsen, såklart, det kan aldrigt få vara helt bra. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0